Interzis nefumatorilor

Mi-am blocat vorbele.Le-am interzis de tot azi...le-am cenzurat.Ma preseaza timpul si simt o nota de mare inferioritate uitandu-ma la voi.Ma simt ca si cum lumea in sine imi apartine desi eu nu apartin ei.Ma trece un fior uscat si rece ca frunzele toamnei pe sira spinarii si-l simt cum imi intra in piele si ma strapunge,plimbandu-se printre coaste...E efemer,dar exista!Imi scade pulsul,incet...E un fel de agonie interioara pe care o simte decat subconstientul si poate inima,cel mai intens.Bucata aia de carne,legata cu artere de mine se zbate si uneori ar vrea sa iasa,o simt.Pupilele...se misca disperate cautand un semn,un simplu semn si-l pierd din arie desi el e acolo.Concentrarea mea se transforma in pulbere si atat.Adun informatiile cyberculturale ale lumii asteia meschine,ursuze.Pupilele mele privesc adanc in pupilele tale si vad haos.Tot zgomotul din lume e inchis in ochii tai,copile,deci te rog...DESCHIDE-I! Fugi de ei...fugi cat poti de tare de monstrii astia cu capete de senatori care te vaneaza de la inaltime si arunca in tine sageti pline de veninul si ura altora.Fa diferenta cat mai poti intre funie si foarfeca,copile.Aripile tale nu sunt taiate,sunt doar legate.Scapa de funii,caci funiile sunt viciile ce au la contraindicatii trecerea timpului pe langa tine.De ce nu ma iei de mana ca sa fugim din lumea lor?Sa ne lasam gandurile expuse la soare si sa privim amandoi lumea asta haotica.Sa ma iei in brate noaptea cand imi e frig si sa adormi cu mine langa tine...Salveaza-te copile,tu n-ai ce cauta in plasa lor!
[numai ganja putea da asemenea filme incat sa scriu asemenea lucruri..sau numai mintea mea bolnava:))]

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.