...intr-o zi cat altii in zece ani!


Am citit azi un banc care zicea asa: ”Fat-Frumos crestea intr-o zi cat altii in zece ani...Si-ntr-o saptamana a murit...”.

M-am gandit cred ca la tot ce m-as fi putut gandi in timp ce faceam curatenie si lasam cateva raze sa-mi inunde camera [asta pana sa se innoreze].Aranjam hainele si imi spuneam ca-s prea multe pacate-n lumea asta,pentru ca mai apoi sa scutur carpetele si sa ma gandesc de ce-mi place mazarea mai mult decat spanacul.In timp ce priveam cum se scalda soarele in nori si din nori din ce in ce mai jos,balconul de la etajul noua din blocul de langa al meu mi-a atras atentia.Palpaia ca si cum un copil retard de 7-8 ani tot aprindea si singea becul sau ca si cum cineva se tot curenta.E posibil sa nu ma fi inselat prea tare decat in cazul uneia dintre teorii fiindca s-a oprit la un moment dat…ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca ori s-a ars becul,ori a murit cineva carbonizat.Ma fascineaza blocul ala…Ma fascineaza pentru ca e plin de activitati.Ma intreb…cum ar fi daca as fi bloc si as avea in mine atata energie,atatea certuri,atatea tipete,atata veselie,atata nebunie,atata cafea facuta dimineata si atatia pasi grabiti pe scari inspre scoala sau servici…cum?Desi nu mai e soare,pe cer inca se observa o urma..Ca atunci cand stergi geamul dar nu foarte bine!Am fost cu mintea pe zeci de carari azi si nu pentru ca am baut vin,ca astrala nu eram [beata adica],ci doar din cauza faptului ca am stat in casa si am avut timp sa ma gandesc la atatea.Faceam slalom printre oameni pe strada azi si ma gandeam cat de multe secrete stiu felinarele.Cat de multe fete au avut primul sarut lipit de un felinar si cat de multi baieti si-au spart mufarina sub lumina slaba a felinarului…?

In fine..asa si cu gandurile mele.Am gandit intr-o zi,cat altii in zece ani… :)!

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.