Stop violentei!


Nu cred ca o sa ma chinui prea tare sa scriu in seara asta.Sunt dubios de obosita.Tot ceea ce stiu e ca maine am o zi plina si ma asteapta niste saptamani extraordinar de stresante,dar ca la febra hectica e bine macar ca am realizat asta inainte,ca sa pot preveni chestiile aiurea.Cat eram sub dus azi,impreuna cu apa,ma loveau mii de ganduri si daca tot am folosit verbul 'a lovi' o sa ma leg putin de violenta la adresa femeilor.Sunt PRO campaniilor impotriva violentei,si mai ales la noi.Sunt PRO,pentru ca nu mi se pare normal sa fim considerate inferioare atata timp cat nu suntem.Mi-a atras atentia un articol care spunea cam asa: "In societatea romaneasca violenta impotriva femeilor este tolerata si chiar incurajata fiind considerata naturala, de inteles, tolerabila, meritata, ordine naturala a lucrurilor,inevitabila, crucea femeii, parte din afacerea numita casatorie."Adica mai simplu,traim intr-o comunitate de animale,daca violenta este agreata.In esenta,de ce ai da intr-o femeie?Nu stii cum sa o convingi,nu stii cum sa te impui asa ca trebuie sa o lovesti sa ii arati tu "cine e seful" ?Extraordinar!Urasc din toata inima barbatii violenti precum urasc si alcoolicii[Doamne,sper sa nu am parte].Mentionez din nou ca ii sustin la randul meu pe cei ce sustin ideea de nonviolenta in general,dar MAI ALES la femei!Ca sa termin cu femeile,o sa ma leg putin si de violenta in general.Ma uitam in curtea scolii la boracii de pe a VI-a sau a VII-a cum se bateau si stateam sa ma intreb: karata asta au invatat-o in familie sau de la TV?

Stiu ca e dubios sa ma leg de asta din senin,dar nu e tocmai brusc.Avand in verdere postarea anterioara cu haosul,am comentat aici doar o subdiviziune.

STOP violentei!

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.