Summer


M-am sucit,m-am foit prin pat noaptea trecuta si nu am reusit sa dorm,poate decat in reprize.

M-am trezit dimineata si m-am uitat putin pe geam..ceata parea ca nu mai face loc rasaritului sangeriu din dimineata asta rece de ianuarie.Aerul de afara se izbea de geam si brusc,m-a izbit si pe mine somnul...Dupa o noapte nedormita era cazul sa adorm putin.Am avut o dimineata tipica cu cafeaua pa balcon inspirand aer de trafic aglomerat si cu ochii intredeschisi privind oamenii care-si faceau plimbarea de pranz (care pt mine era dimineata).Nu am facut mai nimic azi,sincer...Intr-un mod aiurea,m-am plimbat doar cum n-am mai facut-o de mult.Chiar asa..de mult n-am mai aiurit prin oras fiindca mi se pare ca de mult n-am mai avut ocazia sau timpul necesar.Am nevoie sa treaca timpul si sa se opreasca apoi in vacanta.Mi-e dor,atat de dor de mare...Mi-e dor sa stau intinsa pe plaja ziua si sa dorm...Mi-e dor sa ma plimb noaptea pe langa valuri si sa le las sa imi inece gleznele uneori...

"Acolo caut marea si acolo plec cand doare..."


Coldplay - See You Soon
Asculta mai multe audio Divertisment

Noptile alea de vara tarzii si fierbinti mi-au placut mereu...Partea aia a zilei calda in care soarele apune e superba,e superba fiindca stii ca si maine o sa apuna si nu o sa fie nevoie sa faci nimic,nu o sa fie nevoie sa te grabesti nicaieri.Poti sa stai vara..sa stai pe jos,pe o bordura si sa scuipi semninte cu berea langa tine in timp ce soarele te bate-n ceafa si te incalzeste teribil...Poti sa stai la umbra unui copac si sa dormi fara sa fie nevoie sa te trezesti la o anumita ora...Poti sa mergi desculta pe strada noaptea din centru pana acasa fiindca sandalele ti-au facut niste rani aiurea si oricum asfaltul e cald..Poti sa joci baschet pana tarziu pe acelasi teren fierbinte...Poti sa iei primul tren si sa pleci oriunde ca sa stai oricat,fiindca e din nou vara!Poti sa iubesti vara,fiindca iubirea din vara e mai intensa,stiu...Mi-e dor de vara,nostalgica clipa...

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.