Whaddddup?

Ce faci acum? :))

Ilinca[la 5 minute distanta de mine - ii e mereu foame si se enerveaza repede]: ma gandesc la Silviu si la faptul ca se poarta rosu anul asta

Valy[facultate Bucuresti - ii plac fetele si mancarea]: ma gandesc sa ma mut in Rep. Modldova ca e mai ieftina viata acolo

Razvan[pe undeva prin Prahova - rockar indragostit de baschet]: ma duc sa imi fac un sandwich mic 

Cristi[Bucuresti - furnizorul meu de muzica si omu' meu (nu,nu genul de om ca gagic)]: varsat de vant

Cristina[...?]: fac teste pe facebook

Marius[nu iar,din nou,Bucuresti - el e cu muzica ;;)]: ma gandeam la gogoasa pe care o mananc acum

Silviu[gagicu' de mai sus al Ilincai - blocat la tara]: citesc libertatea

Alin[cu ochii bulbucati dupa 2 ore de Avatar]: repar web!ce?!

Stefan[Brasov - un fel de eu la masculin]: cant

Mihai[Still Prahova - fumeaza chestii ilegale si fu** tipe mai mari]: mananc paste.Sunt bune

Anda[starleta din interviu]: fucking dead. [am citat]

Vlad[nu-i nevoie de descriere]: rulez un cui

Iustin[Iasi,dar momentan e in Brasov - fotograf bun,bun bun bun]: acum,ma gandesc la tine [nu interpretati!!!]

Se pare ca majoritatea oamenilor sunt cam mancaciosi in seara asta,mda...

Tu ce faci,duuuude?:>

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.