When you're too in love to let it go.1

Bianca: Buna,banuiesc ca stii deja subiectul,deci nu il mai repet,incep direct.
Bianca: Zi-mi te rog,la ce varsta te-a lovit gagicareala?Iubirea,in fine.
Anda: Pai de pe la 4-5 ani,dar adevarata chestie,adica atunci cand am inceput sa simt ceva cu adevarat a fost pe la 12 ani cred ba nu...mint!Aveam 13 atunci
Bianca: Cum s-a intamplat?
Anda: Pe mess.Bine,de fapt am fost batuta la cap ca „iti place de tipu’ asta nuuu?”ca tot vorbeam despre el si cei din jurul meu si-au dat seama primii,apoi eu.
Bianca: Ce crezi..asa se intampla de obicei?E mai greu sa realizezi cand esti indragostit?
Anda: Nu!Atunci cand esti indragostit CA LUMEA o stii,o simti.Constientizezi nu te trezesti intr-o dimineata : Ba mie cred ca imi place de x!Nu.Vorbesti si vorbesti si bingo: OMG IMI PLACE DE ASTA !
Bianca: Cum a fost cand ai constientizat?Sau de fapt,ai constientizat?
Anda: Pai...a fost ok...pentru ca era un tip ok(sau ma rog, credeam ca e...si chiar e pe langa ceilalti de care mi-a placut si au aflat) pentru el, fata de ceilalti doi care au urmat am avut o simpatie sincera.Vroiam ce e mai bun pentru el nu vroiam sa fim impreuna,nu il placeam egoist.
Bianca: Stii cum se zice: dragostea nu e atunci cand il vrei doar pentru tine,ci cand il vrei pentru tine daca ii e si lui bine.
Anda: Da, exact!La el a fost diferit fata de ceilalti.Eram impacata cu gandul ca nu va putea fi niciodata cu mine,eram diferiti.
Bianca: Ai iubit pur,fiind prima dragoste probabil...cat de departe te-ai visat cu el?
Anda: Nu foarte departe.D-abia daca am visat ca ne sarutam...Simplul fapt ca eram prieteni imi era de ajuns.Sufeream, radeam cu el si atata timp cat vorbeam si ne intelegeam bine, era ok.
Bianca: Comunicati doar virtual?
Anda: Nu,ne-am si intalnit.Desi cand eram pe langa el ma cam blocam,eu in principiu fiind destul de caterincoasa si orice spuneam mi se parea ca nu e indeajuns de bun pe langa ce spunea el.Si acum mai am anumite blocaje, dar nu ma mai intereseaza parerea lui din moment ce nu il mai plac.
Bianca: Cum a fost prima intalnire?Aveai ganganii in stomac?
Anda: Bai,sincer nu imi aduc aminte,oricum treceam mereu pe langa blocul lui si daca il vedeam nu il salutam si intr-o seara de Sf. Andrei m-am intors cu el si inca doua tipe acasa si a fost asa fun.Niciodata insa nu am iesit singuri...ah, si in seara aia mergeam brat la brat cu el a fost dragut ii simteam parfumul, stii..
Bianca: Lucrurile astea mici fac iubirea sa creasca.Daca ti-as spune sa intorci timpul sa schimbi ceva legat de voi doi,ce ai schimba?
Anda: Fazele pe care le faceam eu...aveam niste crize de copil nebatut.
Bianca: Era greu sa te controlezi in preajma lui?
Anda: Pai le faceam pe mess mai mult.In realitate eram destul de tacuta,fata de celalalt tip de care mi-a placut unde cand ieseam vorbeam eu cel mai mult.Pe ala l-am placut egoist, e alta poveste!
Bianca: Vorbim momentan de asta,fiindca e prima si e cea mai importanta...Zi-mi,care a fost cea mai penibila faza legata de voi doi?
Anda: Nu-mi amintesc nicio faza penibila ...dar cred ca atunci cand in loc de „sec” am scris „sex” si a facut mare caz pe chestia asta si in general mai ziceam eu ampenii si faceam misto de mine,dar nimic cu adevarat penibil ...
Bianca: Te-a facut vreodata sa ai impresia ca te iubeste?
Anda: Nu neaparat ca ma iubeste,dar ca tine la mine.S-a dat la mine si mi s-a spus ca m-ar placea si bineinteles ca asta m-a indus foarte mult in eroare.Nu m-a placut niciodata, a fost doar o chestie tampita inventata de un "prieten".
Bianca: Ce te atragea cel mai tare la el?
Anda: Nu era cine stie ce frumusete.Imi placea ca era amuzant si un fapt care m-a marcat pe mine foarte tare este ca eram nascuti in aceeasi zi chiar daca era diferenta de 3 ani.
Bianca: Frumos asa,acum cum va intelegeti?
Anda: Pai,am avut o perioada lunga in care n-am mai prea vorbit sau vorbeam rareori si putin. Acum ne-am mai strans legaturile si suntem ok.Nimic serios dar nici rece adica,da, suntem ok 
Bianca: Cine,sau mai exact ce te-a determinat sa renunti la el?
Anda: Faptul ca l-am cunoscut mai bine!O prietena foarte buna de-a lui cu care ma intelegeam eu mi-a spus: „Sa stii odata ce o sa il cunosti cu adevarat, o sa-ti treaca.”Ma rog,odata cu iesirile si chestii i-am cunoscut aproape toate fetele,desi este un om oarecum impreivizibil sa zicem ca asta a fost 80% din chestie restul de 20% a fost un altul (adica alt baiat).
Bianca: Ai mai simtit sentimenul ala de dragoste asa intens de atunci?
Anda: Nu!Niciodata...Tin la el ca la un amic,nimic mai mult si cred ca se implineste deja un an de cand mi-a trecut.
Bianca: A fost greu?A fost nevoie de pasi marunti sa treci peste,sau impunandu-ti ai reusit rapid?
Anda: ...hmmm...Sincer nu stiu cum am reusit sa uit de el.Efectiv m-am trezit ca atunci cand vorbeam cu el,nu mai simteam nimic,eram indiferenta.Imi pasa de el,indeed dar nu la fel ca inainte.
Bianca: Ceea ce conteaza de fapt,este ca ai reusit sa il uiti si ca acum este totul in regula...Insira-mi in cateva randuri parerea ta despre iubire,sau in cateva cuvinte,tu stii.
Anda: Poate fi oare posibil ca o persoana cu atatea capricii si simpatii sa nu aiba habar nimic despre iubire?Eu nu stiu ce e iubirea, nu gasesc cuvinte sau sintagme sa o definesc
atunci cand nu cunosc nu prea pot sa imi dau cu parerea,dar sunt convinsa ca iubirea e atunci cand iubesti si vrei ca omul pe care il iubesti sa fie fericit si daca fericirea lui e alaturi de tine atunci e vi$$ (=)) ) pentru amandoi! 
Bianca: Inca o intrebare si te las apoi...Crezi ca o sa mai iubesti asa pur ca prima oara?
Anda: Da!Sunt convinsa,dar atunci cand voi gasi pe cineva care sa merite.
Bianca: In cazul asta,abia astept sa te vad iar indragostita,si..multumesc pentru interviu!
Anda: Cu mare placere!Sa-mi zici cand apare in revista,sa fac reclama.( =)) iar)

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.