When you're too in love to let it go.2

Bianca: Ce faci Alin?Ia zi-mi,cand te-ai indragostit tu prima oara?
Alin.: Deocamdata fac bine , prima mea dragoste a fost pe undeva pe la 10 -11 ani si pot sa zice ca nu a fost chiar dragoste ci o atractie profunda .
Bianca:Cum s-a intamplat?Cine era EA?
Alin.: Pai prima intalnire a noastra a fost la un curs de dans,ea fiind partenera mea . La inceput nu constientizam dar apoi dupa ce am terminat cursurile a inceput sa imi placa , si incet incet a devenit ceva serios.
Bianca: Constientizai atunci de fapt,ce este dragostea sau in fine,acea atractie profunda,cum o numesti tu?
Alin.: Atunci nu chiar , nici mai tarziu , defapt nici nu stiam ce era aia dragoste , doar ce vazusem prin filme sau la televizor. Sincer nu imi puneam prea multe intrebari , eu stiam doar ca imi place de ea .
Bianca: Ce-ai simtit cand ai luat-o prima oara de mana?
Alin.: Defapt nu am luat-o de mana niciodata , sau poate doar cand dansam , mi-as fi dorit foarte multe poate pentru ca asa imi imaginam eu o relatie , sa te tii de mana , sa te saruti , sa te plimbi etc. Aveam tot felu de vise atunci dar abia daca vorbeam cu ea , eu fiind foarte timid.
Bianca: Sa-nteleg deci ca a fost atasare doar din partea ta?
Alin.: Cred ca da , la un moment dat a aflat ca imi place de ea si de atunci am auzit tot felul de zvonuri ca ei i-ar fi placut de mine. Eu bine inteles ca imi faceam tot felul de scenarii , dar pana la urma i-am luat id , mi-am facut curaj si am intrebat-o : "Iti place de mine?" , ea: nu . In momentul ala am fost distrus si toate visele mele se naruisera .
Bianca: Desi copil,aveai deja o experienta tragica cu dragostea.Ce s-a intamplat apoi?V-ati mai vazut?
Alin.: Din momentu ala am fost total schimbat , dar mie imi tot placea de ea . Am mai vorbit dupa cu ea pe mess dar s-a rupt totul la un moment dat. Dupa un timp , nu mai stiu exact cat , ea s-a dus la alte cursuri , si stiu ca erau sambata , iar eu mergeam mereu cand terminau sa o vad . Mereu eram aranjat " la patru ace" ca doar na , poate o sa ma observe.
Bianca: Zi-mi o poveste cu voi doi.
Alin.: Pai o povestea e una zic eu simpla dar care pentru mine a insemnat atat de mult. Era intr-o sambata din cele prezentate mai sus , si eram cu un amic care o cunostea . Aveam bine inteles sperantele si emotiie obisnuite cu mine , dar dupa ce au terminat s-a asezat pe o banca . Tipu’ respectiv cunoscand-o a zis sa mergem la banca la ea. La inceput nu am acceptat pentru ca fusesem odata dezamagit , dar mi-am facut din nou curaj si am facut-o si pe asta. Am ajuns la banca , eu deja eram transpirat , emotionat mai era putin si lesinam , si m-am asezat langa ea . Dupa cateva secunde m-a salutat , si m-a intrebat ce fac , i-am raspuns si dupa a urmat tacere. A urmat tacere pentru ca era prima oara cand vorbeam cu fata de care imi placea si de frica sa nu zic ceva gresit am tacut . Pentru mine clipele alea au fost WOW!
Bianca: Ai mai simtit aceleasi emotii apoi cu alte fete?
Alin.: Nu chiar , sau poate aproape dar niciodata la fel , pentru ca inca nu cunosteam acest domeniu si probabil era si dorinta de cunoastere care ma macina si inca ma macina dar nu asupra aceluasi lucru. E ca o chestie care la inceput tii foarte mult dar dupa te plictisesti de ea , asa si cu dragostea la un moment dat devine ceva obisnuit.
Bianca: Cat de mult a ajutat la formarea ta ca om,experienta asta?
Alin.: Nu ca om neaparat dar m-a ajutat sa inteleg ce e cu dragostea sau cel putin cu relatiile , cu fetele . Fiind prima "aventura" referitor la relatii,mi-a deschis niste usi spre cunostere in legatura cu iubirea .Bine , acum nu mi-am creat niste principii foarte clare , dar pot spune ca da m-a ajutat. Experienta in sine a fost ceva fabulos , ceva ce nu o sa uit probabil niciodata , a fost trist dar in acelasi timp ceva frumos , pentru ca a fost prima data.
Bianca: Ce principii legate de dragoste ai?Pe ce se bazeaza la tine de fapt,iubirea?
Alin.: Nici acum nu am niste principii foarte clare legate de asta , de ce?Nu stiu , poate pentru ca nu am inca destula experienta.La mine iubirea nu se bazeaza pe niste lucruri stricte , iubirea vine , pleaca si tot asa . Cred ca persoana de langa mine trebuie sa fie in primul rand ... femeie (naturala)
Bianca: Am inteles.Defineste putin dragostea,ce e ea pt tine momentan?
Alin.: Dragostea pentru mine , nu e chiar totul , dragostea e un sentiment placut care ma face sa sufar... uneori . Dragostea nu e ceva concret , defapt nici nu imi dau seama cand sunt indragostit uneori , insa imi e mai usor acum sa recunosc decat atunci. Stii si tu... cand iubesti esti in al 9-lea cer ca dupa o luna sa te injuri de tot ce ai cu ea sau el , lucrurile astea sunt trecatoare dar in cele mai multe cazuri pun foarte mult suflet si tocmai de aia cred ca sufar dupa. Dragostea pentru mine simbolizeaza doua lucruri , fericire si suferinta. Defapt cred ca pentru mine nu poate exista dragoste fara suferinta .
Bianca: Este si normal.In cazul asta,mersi mult pentru experienta impartasita. 
Alin.: Si eu iti multumesc, aveam nevoie de un asemenea interviu.CIUS

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.