Back in black [in Valcea]


Am venit din Bucuresti cu intamplari minunate.

Pe langa faptul ca era sa ma intorc inapoi la Valcea,ca adormisem in autocar,era sa-mi iau si o tranta pe burta ca pinguinii in mijlocul trecerii de pietoni.M-am invartit timp de vreo 5-10 minute in aceeasi zona cautand statia de metrou care era fix in fata mea (stau bine cu orientarea,stiu).Am mers o juma' de ora cu metroul si in final am ajuns la destinatie.Am inghetat ca un cacat si am fost extraordinar de fericita ca statiile de metrou exista si slava Domnului,sunt multe si calde (ca painea)!In fine...am descoperit ca au un miros specific de,mucegai as zice si-ti dau o groaza de vise.Bucurestiul mi se pare in momentul de fata lumea care o sa-mi permita sa fac tot ceea ce nu fac aici.Am avut ocazia sa analizez destul de bine anumite lucruri si daca tot vorbeam de metrou,statii alea alea...acolo e o intreaga viata.Oameni in goana,boschetari care vomita in cosuri de gunoi,copii rataciti,manele din stanga,dubstep din dreapta,ura,invidie,rautate,iubire,fericire,compasiune.Doi indragostiti inghesuiti pe un scaun,inconjurati de scaune goale si o mama ce-si plesneste brutal boracu'.Mimici monotone si vorba putina,cu masura.Am fost blocata in Izvor cam o ora.O ora doar acolo,ca de restu' nu mai zic.Am ratacit frumos,mi-a placut!

Spre finalul zilei un strain m-a tras de mana sa-mi arate drumul...dar eu aveam deja coordonatele corecte! :)

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.