Creion

Cata viata pe lumea asta moarta in interior.Mortii astia cu trupuri vii imi fac mie viata.E amuzant sa ii privesc si sa ma pierd si eu printre ei si printre gandurile lor.Mi-e dor sa vad iar veselie pe fetele lor asa cum mi-e dor sa simt iar caldura.E singura oara in viata mea cand imi doresc asa tare vara...si e prima oara cand imi e atat de dor de mare.O personific,fiindca are personalitate.

Ma trezesc destul de binedispusa de la o vreme,desi sunt anumite intrebari care ma macina aiurea si nu ma ajuta deloc sa adorm,noaptea.Dar eu sunt fericita.M-as camufla daca as putea.As vrea sa fiu soapta unui indragostit neexperimentat;mana care o cauta pe cealalta in intuneric;ochii care se deschid in miez de noapte si te desprind de cosmar sau simpla entitate prezenta in prezentul care este doar o proiectie la urma urmei -proiectie a trecutului in viitor- si sa va privesc cu un creion in mana..sa va prind la colt si sa va pictez un zambet.As picta si cerul si soarele si asfaltul si florile daca as avea un creion.As picta si sentimentele.Pe alea albe le-as colora si pe alea negre le-as contura cu zeci de nuante.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.