Had a bad day...


Cand te trezesti cu o durere de stomac si cu o greata ca dupa betie,e clar ca-n ziua aia nimic nu va merge bine.Cam asa cu mine dimineata...

M-am tirat aiurea pt o ora la scoala mergand ca ultima handicapata pe acelasi drum pavat cu ciorofleasca aia de zapada combinata cu apa.Am alunecat in ultimul hal si m-am miscat de parca eram pe slow motion.Mergeam pe drum ca pe un teren minat: ai grija sa nu cazi,ocoleste baltile,ocoleste gheata,fereste-te de masinile care gonesc prin balti si stropesc aiurea,tine de umbrela,ai grija sa nu te ploua,misca-te dracu mai repede ca intarzii si la scoala.Si am ajuns frate.Am ajuns indoita ca dreapta nu puteam sta din cauza crampelor (ca la insarcinate,pnm).Am zabovit o amarata de ora intr-o amarata de clasa si a-nceput sa-mi fie frig.E ok,afara transpiram la -3 grade,si in clasa imi era frig.Am plecat.Am plecat fiindca si o stafie era mai plina de viata decat mine.Am evitat terenul ala minat si am luat taxiul.Nici taximetristului nu-i mergea prea bine.Cand am intrat,vorbea la telefon cu Lucian de la asigurari ca ii sparsesera unii geamul la masina,dar nu la taxiu,la masina lui.Cica avea un logan...mare paguba.Vorbea cu mine de parca ma stia de o viata dar eu nu intelegeam ce spunea.Stateam chircita cu mainile pe stomac pe bancheta din spate si auzeam vag cum bolborosea despre cat de prost circula imbecilii din ziua de azi.I-am dat banii si am plecat.Nici macar nu stiam cat trebuia ca nu pusese ceasul,dar l-am auzit cand a zis sa dau cat dau de obicei.Si m-am trezit in sfarsit acasa.Ce ciudat.Nu mai avusesem de mult una din zilele alea in care vrei sa te trezesti,desi esti treaz de cateva ore...

Ploua.E de la vreme.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.