Help Haiti!


"Ieri locuinte, azi mormane de moloz."

De aici a inceput de fapt ideea mea pentru postarea asta.Poate o sa vi se para aiurea,dar nu o sa scriu si eu lucruri lacrimogene ca peste tot,nu spun decat: Help Haiti!

Norocu' nostru frate ca nu ne-a zguduit si pe noi in halul asta pamantu' ca nu stiu daca mai eram acum.Ma adresez tie si-ti spun ca nu mori daca dai 10 lei la intrarea unui concert caritabil pentru Haiti,sau asa mai departe..Tu nu mori,cum au facut-o ei.Macar pe cei ce au ramas in viata sa-i ajutam.Pana mea,Dumnezeu e mare,dar nu inseamna ca le rezolva el pe toate...vorba aia,iti da,nu iti baga si in buzunar.

Nu m-am lungit pe subiectul asta ca stiti si voi ce s-a intamplat si cu ce se mananca,atat spun: Daca ai cum sa ajuti,nu ezita,ajuta!

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.