Bani.

Totul pentru bani.

Chiar totul pentru bani.Mi-e rusine mie sa ma gandesc la ce fac altii ca sa primeasca niste hartii cu care din partea mea s-ar putea sterge undeva.Cele mai scarboase si mai penibile chestii le fac oamenii,de asta e omul mai scarbos ca animalul...fiindca animalul cel putin nu isi baga borcane in fund si nu se spala cu propriul rahat pe dinti.Exprimare scarboasa,dar DA,asta fac oamenii pentru bani.M-a socat in principiu dar oarecum o parte din mine nu era deloc mirata sa auda lucrurile astea.Mai penibili decat oamenii care accepta provocarile astea mi se par oamenii care le dau.Ce minte bolnava s-ar putea gandi sa dea bani unui om care-si baga un borcan in fund?E ciudata lumea in care traim si n-am nici macar 20% idee de asta...vad lucrurile vag acum.Pe langa toate astea sunt vesnicele femei,sau chiar si barbati care se inchiriaza pe sine.Right.O metoda simpla de a face bani.Dar da-o dracului de treaba fratie,demnitatea ta,unde e?Stiu ca e pomenita prin basme pe langa onoare si zmei,dar asta nu inseamna ca trebuie sa o lasam inchisa in carti.Nu mai are nimeni principii?Chiar va place sa mancati rahat,la propriu?

O singura intrebare am,cati oameni ar refuza totusi provocari de gen,pentru o suma extraordinar de mare de bani?Sincer,cati?

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.