Ce faci,puţule?


De ce tocmai titlul asta?Din cauza unui pustan care-l folosea ca pe banda.Mi-a intrat in cap.

Am zis ca scriu de ieri da' am picat ca un bolovan si-am adormit imediat.Pierdusem notiunea timpului,de fapt,aiurea spus la trecut...inca o pierd.Credeam ca suntem in 8 azi.Nu stiu de ce.Iar am fost plecata,alea alea,sunteti obisnuiti..da.Cum orice vizita a mea se lasa cu iubiri,drame,fericiri,pierderi de autocar,bale pe scaunul pe care dorm 3 ore constant,hip hop ce bubuie in casti si sedeaza timpanul..asa a fost si asta.Am cunoscut si eu oameni noi,sau sa le zicem: 'personalitati' ?Desi n-as zice tocmai asa,ca unii erau la fel.Gen 2 in 1,cam ca si cafelele proaste.Cred ca m-am obosit de data asta mai rau ca oricand,si m-am si enervat...hm,oarecum.Ceva nu merge bine,nu stiu ce.

O perioada oarecum tensionata,desi nu pentru mine.Cand toti sunt stresati e ok,sunt eu zen.E genul de faza care mi se intampla mie cand nu pot sa fac ceva si toti pot.Dar parca-mi stau in cap,ca deh..asa suntem noi,oamenii.Pe sistemul: 'Daca nu mi-e mie bine,da-l dracu pe ala,sa nu ii fie nici lui."Stiti ca e asa.De fapt de ce nu putem sa uitam si noi de rahaturile astea permanent?Probleme sunt aiurea,uiti de ele cand ai o anumita ocupatie care cere concentrare si in interiorul tau ele se incheaga cu fiecare secunda care fuge.In timp,incep sa doara.Si cand te gandesti sa umbli la ele explodezi si distrugi atatea personaje nevinovate si atatea situatii simple.Ca un taifun in miezul desertului.Ei spun ca toate greselile duc spre formarea noastra si eu sunt de acord,dar tot ei spun ca o a doua sansa e buna.Eu spun ca e un mare risc pe care trebuie sa ti-l asumi.Cand se opreste omul din formare?Cat ne mai putem dezvolta?Cate idei pot inflori in noi?

Ce fiinta complexa este omul.Am chef de un film in seara asta,tu ce-ai sa faci puţule?


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.