Cum ar fi o lume plina de prosti?

    

   

  

Sa-ti faci planuri de viitor in mod clar e una dintre cele mai aberante si prostesti chestii.Sau de fapt,nu realizarea planurilor in sine e problema ci dezamagirea pe care o primesti cand vezi ca nu iti ies asa cum ai vrut.Face parte din noi sa ne purtam asa,dar in fine...e le fel de prostesc precum oamenii care se gandesc doar la ei.Precum noi toti.E ca legile lui Murphy...daca ceva prost s-ar putea intampla,atunci sigur o sa se intample.As merge in voia sortii uneori,dar mi-e imposibil sa nu am macar un punct spre care sa vreau sa ajung.As minti daca as spune ca in general nu ma stresez cu chestiile de gen.Sunt degajata,da,fiindca am impresia ca toate se rezolva,dar cand apuc sa constientizez de fapt situatia imi ia ceva vreme sa ies din panica aia nebuna.E de ceva vreme un intreg haos prin viata mea si nu-mi place.Nu sunt genul de persoana perfectionista dar dezastrul e enervant.Ca un fel de febra musculara.Apare cand te simti mai bine si culmea,se rezolva tot prin miscare..Genul de situatie care apasa pe nervii tai si te face sa clachezi in somn de atata stres si draci.Pana la urma,orice parte rea are si o parte buna sau daca n-are...fa-o sa aibe.Am intalnit la viata mea si oameni prosti,si chiar am constatat ca sunt cei mai fericiti.Ei sunt cei care nu stiu ce au de gand sa faca cu viata lor si surprinzator,ajung sa aibe servici si sa nu aibe niciun stres.Mi se par absurzi oamenii care gandesc orice nimic si se streseaza pentru orice situatie...dar sunt fericita ca exista.E firesc.

Cum ar fi o lume plina de prosti?

Pe trilulilu nu era.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.