Keep on smiling!

Azi a fost o zi tipica si calda.Binedispusa desi alarma a sunat mai tarziu decat trebuia,mi-am inceput dimineata superb.A fost un soare portocaliu mare parte din zi si m-a facut practic sa zambesc,si nu...nu fals,cum au zis ei.Mergeam asa aiurea,neatenta si fericita.Cred ca m-am ales cu o raceala dar nu-mi pasa.Nu-mi pasa ca sistemul meu imunitar e low,eu sunt doar fericita.Am privit azi lumea ca un pictor nebun.Toti erau parca personajele mele.Ma amuzam inconstient de fapt,de ei.A fost senin pentru prima oara dupa atata vreme.N-am crezut niciodata ca o sa apreciez soarele atat de tare.N-am crezut niciodata ca poate conta atat de mult pentru starea mea de spirit.E oricum efectul placebo,stiu.Nu vremea controleaza starile de spirit,noi ne lasam influentati,dar nu-mi pasa.Suntem oameni,gresim.Greselile sunt raspunsuri la multe intrebari.Intrebarile sunt la randul lor inceputul unor noi probleme si problemele actuale sunt rezolvarea problemelor trecute.Chiar nu-mi pasa acum.Sunt fericita,serios.Stiu ca sigur nu o sa se intample ceva prea bun saptamana ce va urma...dar pana atunci,i'll keep on smiling!

tell them this love hasn't changed me, hasn't changed me at all
last night I was writing about you
I know my screaming and shouting won't keep you
I know I know I know, you're still my love
I wake up to the sound of you working
you're one room right over, stressing and loving me
I know I know I know, be still my love


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.