NU!

Cu un ranjet smintit in coltul gurii,izbucnesc ca un vulcan dintr-o cearta cu o singura realizare.Mie cand mi-e rau,le e lor bine...cand le e lor rau,mie mi-e la fel.Macar sa ne sincronizam la ce mai ramane.EI spun ca vorbesc prostii,ca oricum nu-i asa si oricum depinde doar de mine cum imi e.Dar EI,aceeasi EI despre care tot vorbesc(si-o sa va explic imediat care ei),imi fura telecomanda cand imi controlez eu mintea;imi rup granitele si invadeaza teritoriul;fura idei si calca in picioare zambete.Zambetul meu s-a smintit deja.3/4 din viata traim intr-o societate dementa,infecta.Hai sa va explic de fapt cine sunt EI.Sunt simpli oameni,personaje ce fac parte din viata mea(asa zic ei,sau de fapt leviteaza pe langa mai bine zis) ale caror idei sunt limitate,de duzina si extraordinar de superficiale(da,stiu ca e pleonasm,dar hai sa-l luam sub pseudonimul de hiperbola,ca sa demonstrez ceea ce vreau),si-si dau cu parerea desi nu e cazul.EI...sunt genul de oameni care merg pe principiul: "Tacerea e de aur,dar noi purtam argint."Noroc ca singura mea legatura cu personajele alea de hartie,e doar o simpla pasa de cuvinte.Nu ma afecteaza,ba chiar imi place ca am ce corecta,nu ca ideile mele ar fi neaparat bune de bifat,ca la un test,dar sunt idei proprii cel putin,nu de duzina,nu imprumutate,nu cumparate,nu implantate!Nu o sa incetez sa imi expim opiniile,comenteaza,nu mi-e frica de comentarii.O sa ma opun ideilor LOR cum s-a opus Noica regimului comunist.Nu o sa accept sa fac lucrurile pe dos ca Tiriac.

Am si eu principiile mele.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.