Cand orasul adoarme..


Cand orasul adoarme deschid geamurile larg. Cand orasul adoarme luminile se sting pe rand. Cand orasul adoarme se aud greierii; se aud sforaituri; se simte un aer rece de noapte; ies fete de mana cu baieti si se duc spre cluburi; apar umbre tarzii la lumina felinarului batran; se aud tocuri subtiri pe asfaltul crapat, grabite...Cand orasul adoarme vorbesc la telefon nebunesc; prind tupeu; ma ratacesc printre blocuri; ma plimb pe corpul tau de la gleze pana la buze; alerg pe strada pustiita; fac slalom printre copacii plantati simetric; prind stele in fuga; rup raze de luna; zdrobesc gandaci mici sub talpa mea grabita; rad delirant, colorat.. sa ma auda toti nebunii care dorm in nopti frumoase, ca asta! Cand orasul adoarme cant melodia noastra sau misc corzile chitarii; pasesc in lumea derizorie din spatele geamului unde cutiile goale de bere se invart in jurul canalelor, unde gangurile sunt pline de certuri, amintiri, dureri si oameni care dorm inclestati de timp. Pasesc in lumea intunecata si plina de pistrui luminosi pe cer, acelasi cer de deasupra mea, deasupra ta, deasupra noastra! Aceeasi bucata infinita ce ne uneste pe toti. Cand orasul adoarme ma spal pe dinti si beau o bere la geam; imi pun doua dorinte pentru stelele ce tocmai au cazut si ma bag in pat, singura. Cand orasul adoarme, eu ma trezesc sa inchid geamul..toate visele astea-mi fac de multe ori frig noaptea...

    

    

    Cand orasul adoarme eu merg la Non-Stop unde e pauza de masa, zambesc si trec mai departe...


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.