Vor s-aduca SFARSITU'

Desi se stie inceputul fiecarui om, sfarsitul e imposibil de aflat. De asta spun ca nu e pomenit si mi se pare total logic. La ce bun sa stii cand mori? Probabil n-ai face decat sa-ti jelesti fiecare zi pana cand nu va mai fi niciuna. Nu-s importante teoriile in viata si nu e important sa gandesti excesiv la ceea ce oricum se va intampla - sfarsitul. Existente in viata, sunt multe si peste tot dar trairi, doar oamenii care se bucura fara sa bage sfarsitul in discutie, le au. Le place sa va bage in stari de panica, si stiu ca sunteti usor de manipulat (nu includem exceptiile) - de aia va implanteaza in creier bullshituri gen " 2012 = sfarsit ". Probabil acesti EI care nu dorm noaptea, cauta in cele mai adanci portale ale acestei lumi si il vad pe Iuda cu o sulita in mana; sau cauta intr-un portal numit google si-l vad pe Obama, Antichrist. E treaba voastra cum va impartiti ideile si cum va recastigati pierzaniile, dar in opinia mea, existenta e doar o cauza pierduta. Daca Freud a impartit creierul in 3 parti, eu impart lumea in 2, si anume:

-Existente

-Trairi

Existenta e pura fantasma a acestei lumi. Are o bucata de viata prin care trece doar ca sa ajunga la sfarsit.Trairea...ha, asta e ceea ce numesc eu fericire. Cu tot cu dureri ca pana la urma satisfactia vindecarii e mare si acopera tot. Cu tot cu nefericiri, ca pana la urma satisfactia fericirii finale e extraordinara. Si daca ajungi la sfarsit cu un bilant de trairi si lucruri benefice, dorinte implinite sau vise inca neelucidate, esti o bucata de care Universul are nevoie. Dar e nevoie si de idioti care nu fac nimic. EI spun ca e greu sa gandesti si sa faci nimic. EU spun ca lumea asta nebuna, are tot ceea ce poate avea. Nu subestimati si nu zambiti frenetic! 


Lumea e un TOT, si iata ca noi facem parte din el, dar nu dispunem. Atentie!

Postări populare de pe acest blog

Strada Corbeni

EU..scriu.