Diferente

Sub acele ceasului si presiunea timpului mi-am zis sa ma apuc de citit Kant, iar ( in speranta unei mici inspiratii ). M-a debusolat, m-a amuzat, m-a facut sa-l admir ( pe 'ici, pe 'colo, cum se zice ). O singura carte plina de comparatii doar pentru a demonstra o simpla diferenta. Dar diferente sunt oriunde si-ntre orice si nimeni nu se oboseste sa le dezlege. E diferenta intre pisici si caini, intre copii si adulti, geanta si ghiozdan, casa si bloc, claritate si ceata, durere si declin, speranta si fericire, strigat si racnet, simplitate si eleganta, traire si existenta, sublim si frumos ( cum spune Kant ), sex si dragoste. De fapt e diferenta cam in orice. E diferenta si in aceleasi situatii traite de oameni diferiti, fiindca-s sentimente diferite si emotii diferite. "E diferenta pana si intre sexul pe gratis si sexul pe bani, chiar daca-i acelasi sex. Ala pe gratis costa mai mult. " Si-n fine, s-o zic p'a dreapta, ar fi anosta lumea daca ar fi totul la fel si e normal sa nu fie. Imi plac diferentele. Sunt cai simple de analiza a situatiilor, de invatare si de evitare. Cai simple urmate de nimeni. Trebuie sa te lovesti cel putin de 2 ori de un lucru ca sa ajungi sa il eviti. E diferenta intre generatii, am mai zis asta, stiu, dar eu la 12 ani nu strigam dupa baieti de 18 ca-s sexi ( eu ma jucam cu bete si papusi, dar betele erau pe post de Ken, ca aveam mai multe Barbie si nu ajungeau baietii pentru fiecare ). Altii aruncau cu pietre in lac si se mirau de efect si altii isi puneau muzica pe iPhone si se mirau de cat de bine se aude basul. No shit! Unii au baut Tec, altii Mojito. Unii aveau papuci de guma, altii Addidas. Ce vremuri mai erau... Eram fana Tom & Jerry, ei sunt fani Avatar. Serile dispareau prin casa mosului de langa ( casa ce candva fusese unitate militara ), acum serile dispar in Bamboo. " Mi-aduc aminte cum am crescut/ Fragmente din ce-am vazut si ce-am auzit, ce-am facut/ Ce-am trait din trecut/ Ce-am simtit, ce mi-a placut/ Ce m-a inrait, ce m-a calit/ Dar astea au fost de mult... "

Nu intentionat am postat asta, pur si simplu e ciudat sa vad cum trece timpul " uniform accelerat ", nu ma deranjeaza, sunt doar curioasa de rezultatul final.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.