And so on.


Am trecut si prin saptamana asta. Slava cerului ca nu mai e mult pana la vacanta. Mai am vreo 2 conturi de reglat, dar nu stiu daca o sa misc prea multe acum si-n fond doar sfarsitul conteaza. O sa ajung iar intr-un mediu profan aiurind prin tara. Nu-mi place sa stau in acelasi loc, nu-mi place si nici nu o fac. Sa zicem ca anul asta a fost putin mai ciudat ca toate, dar am invatat ce inseamna sa faci fata la prea multe, desi sunt obosita acum. Am o panica interioara uneori ( si zic interioara pentru ca nu o exteriorizez ). E putin spus nebuna, as crede-o oarecum himerica dar cred in ea si stiu ca exista, asa cum cred in tot ceea ce mi se intampla, dar cu greu constientizez. Incerc sa ma studiez pe mine, dar mi se pare mai greu ca tailandeza scrisa in hindu de mayasi. Cred ca intreaga mea viata am fost o persoana calma, cat despre faptul ca sunt capricorn, mereu am zis ca n-am legatura cu zodia asta. Am gresit. Sunt impulsiva. Sa fiu eu oare sau doar oboseala si stresul? NU, nu cresc copii si nici nu ma impart intre doua slujbe dintre care una cu juma' de norma ( sfert, ca acum nici jumate nu se mai da ), atata doar ca daca n-am stiut cum sa reactionez atunci cand a trebuit, izbucnesc acum din orice. S-au adunat multe in mine. Le stii si tu, le stiu si eu, le stiu si ei " chiar daca eu n-as vrea sa stie ". N-am inteles termenul de nervozitate decat ca pe o idiotenie. Acum il inteleg ca pe o alta lume. Nervozitatea mea se imparte in niste stari de spirit combinate cu un amalgam de cuvinte care apar fara rost si n-au coerenta. Si ma trezesc brusc aruncand cu sulite ( asa-zise cuvinte ) dintr-o galerie subterana in nevinovati. Dar ma bucur ca au ricosat cumva si au ajuns tot in mine. Mi-e greu sa ma trezesc uneori si continui prea mult sa gresesc. Nu adorm prea des, dar nu e bine oricum cand o fac... Cat despre adevaratul meu somn, pot sa spun ca nu prea mai exista. Unii se chinuie sa se trezeasca...dar intr-o alta parte a lumii ma chinui eu mototolind cearceaful sub mine, sa adorm. Poate ma obisnuisem sa ma tii tu in brate cand inchid ochii, si de aia nu mai stiu cum sa adorm. Degeaba inchid ochii, frigul nu mi-l ia nimeni.

In fond, eu nu mai vreau decat tacere.

Silentio stampa?

Neah, just summer.



Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.