Empiric, oniric, platonic, noi. Viata.


Imi aluneca inima prin coaste usor, ca mana ta pe corpul meu... Nimic pervers. Iubeam de la pasari la instrumente de scris; de la nori la luna; de la stele la pistrui. Ma uitam insetata prin televizorul care ma mintea cu gandul in zeci de directii, la atat de multe intersectii. Priveam cu ochii impaienjeniti de somn emisiuni proaste fara sa inteleg, ascultam doar. Atipeam si ma trezeam suferind de un delir oniric. Aveam cearcane negre ca nesul dar uitandu-ma in oglinda le iubeam si pe ele. Traiam intr-o perioada platonica a mea, total abstracta si pictam in somn tot ce nu puteam sa zic in timpul zilei. Trasam linii pe cer ( si nu ma refer la cocaina ), stiind ca toate duc spre tine. Alergam pe ele saptamani intregi si te atingeam cateva ore. Transformam orele in stana de piatra si astfel puneam in balanta orele cu zilele, sa-mi fie egale toate. Paradoxal, orele cu tine au intrecut pana si intregii mei ani ( si se stie ca datez inca de cand dinozaurii erau pui ). Paseam empiric totusi, nelipsita de logica in nicio miscare de-a mea pe strada principala a mintii mele. Actionam poate brusc, poate ciudat, poate isteric. Ma trezeam dimineata fara cafea si cu o dorinta puternica de energie. Auzeam de la banalitati pana la aforisme; de la tine pana la noi; de la mine pana la tine; de la noi pana la infinit! Citeam de multe ori la o lumina pala, carti a caror filosofie mi se parea pura banalitate, dar totusi n-am gandit-o eu prima. Si ma sculam in miez de noapte cu citate ce-mi ramaneu in minte si ma inspirau puternic. Imi treceau prin cap ganduri cu o sagetare extraordinara si le aruncam pe A4. Varuiam cu astrii stinsi si cu praf de stele peretii camerei care mi-a suportat atat de mult schizofrenia. Ascultam incet o melodie sub o plapuma veche, poate roasa de molii si-mi stimulam timpanul. Inchideam ochii ca sa ma trezesc dimineata si sa o iau de la capat. Sa fiu lipsita de cafea si de griji si sa am o pofta nebuna de energie... Sa privesc insetata in gol si sa trasez din nou linii pe cer, spre tine!





Cand vezi demonii printre pleoape,
Cand semenii vor sa te sape,
Da timpul inainte.
Zi-mi ce intrevezi in cateva cuvinte,
Te vezi alergand prin viata ca un sprinter?





Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.