Cine sunt?



Eu sunt ceea ce tu numesti Big Bang. Din mine se creaza lumea.Sunt praful unei stele in cadere; umbra unei frunze in tacere; vantul printre ramuri; soarele obosit ( numai pentru Terra ). Eu sunt ceea ce Charles Darwin a numit " Teorie Evolutionista ". Sunt prima idee care ti-a fulgerat gandurile; prima harta; primul sarut.. " Povestea mea-i regretul ". Eu sunt evolutia in sine a sutelor de teorii; sunt adaptarea ta la viata; racnetul pe care-l scoti si intri in convulsii - racnetul de dimineata care-l iei din fata usii. Eu sunt o poza vie ce intinde mana sa iti fure inima; o carte veche necitita; o foaie alba cu proza neterminata. Sunt visul tau din dimineata-n care te-ai trezit speriat; o statuieta in centrul orasului; o vioara ce-si canta povestea. Sunt genul de situatie fara iesire; sunt un televizor alb-negru la care ruleaza ultima stire...sunt...un catalizator de care ai nevoie, dar sunt departe si anevoie ajungi la mine. Eu sunt, un heruvim si iti dau aripile mele ( sa zbori incet, sunt prea fragile, sper ca ai grija de ele! ). Mai sunt, un film cu un subiect de neelucidat; trec din psihologie in iubire din comedie in drama. Sunt calatorul impasibil in fata vremii, inocent, batut de soarta si de anii tristi ai vremii. Eu sunt de la Freud la Tom si Jerry, de la Scorsese la Alighieri; un semn de intrebare iarna, un punct prin vant, ratacit toamna; rozeta care-ti muta nasul; momentu-n care arunci pe masa asul.. Sunt, o singura privire veninoasa ce te amorteste si primul inamic al tau care de 3 ani te pazeste. Vezi tu... am fost Big Bangul si eu am creat lumea cand... soarele a obosit si a schimbat vremea. Stii, am fost ceea ce ei numesc mari realizari, nume pe buze, titluri mari in rubrici dese scrise-n ziar. Am intalnit si am iubit si am furat sa daruiesc. Sunt fara aripi, fara filme fara griji si tot mai cresc. Dar o sa fiu Gaura Neagra si o sa-nghit intreaga lume, intreaga mea creatie, zile de stres, de draci si mii de antume. Eu sunt... credinta ta in nemuritor, o floare de la colt de strada, un muncitor la abator.. Sunt firul de speranta de care atarni, pe care urci spre fericire dar langa care te darami. Sunt o lucrare la romana plina de aberatii sau si mai simplu eu sunt Bianca, fiindca asa imi spun altii.



Inghite asta!

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.