cuB.

Eu am un cub tintit intr-o sfera de piatra care se crapa pe margini atunci cand cainii latra, dimineata. Care-mi surade in oglinda cand imi privesc senin fata si atrag spre mine orice atentie, caci metropola mea e un fel de detentie a carei regula-i monogamia.

Nu ma silesc sa accept caci pe tine oricum o sa te iau asa! In bratele mele ai zambet de copil.. ochi plini de durere, un scratch aspru pe vinil.

Pe podeaua de mult adormita, zace o haina veche, ravasita, cu glasurile noastre-n ea. Cu miscari abrupte si cantari prea lente, cu bucati de viata si cu griji scadente te am eu pe tine-n brate.

Si cand ma trezesc din graţii, inca suntem pe podea contempland la saltul ce urmeaza. Dintr-un cub de sticla tintit intr-o sfera de piatra, tu cu un picamer, eu ingrijorata, planetara si cu planuri mii in minte, evadam din stanca fara scop si tinte. Amandoi de mana, amandoi in cub, tu cu un picamer, eu? Cu un surub.



Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.