De fapt..

De fapt de ceva vreme e liniste. Si toata linistea ma face sa-mi pun franturi de intrebari...

N-am putut sa nu ma gandesc de ce orice ar putea fii teoretic simplu, devine complicat. E vorba de linistea pe care n-o oferim gandirii. Strabatand catacombe ale mintii mele mi-am dat seama ca pot fii mai imperfecta decat sunt si mai zambitoare decat eram, dar cat la suta conteaza detaliile daca ratiunea este acoperita de ele? In general (daca asa as defini generalul ), mintea mea am privit-o ca o oglinda. Oglinda ale carei raze de lumina se propagau asupra mea cu o insistenta persuasiva si deci da, credeam orice interpretam. Inca ma intreb de fapt: E oare omul facut sa insiste asupra detaliilor?

 Daca detaliile amplifica suferinta si bucuria, atunci ar trebui lasate la o parte pentru trairea medie a fiecarui sentiment? Exista oare o legatura intre „ Dupa ploaie vine soare ” si interpretare, amplificare? Poate un om sa fie fericit numai interpretandu-si viata in scopuri primordiale? Dar de asemenea poate cadea in depresie tot din detalii?

 Atatea intrebari n-am mai pus de multa vreme, dar aici nu stiu cum sa raspund. Ma lovesc de ele in viata si nu neaparat sub forma pe care au luat-o aici. Stiu doar ca amplifica trairile si deci, un om care nu baga in seama o neinsemnatate se poate numi heartless?

 Am invatat intr-un stil total barbar ca un om poate fii lovit fatal intr-un punct de care nici sa nu aibe habar. Asta e o lectie de karate. Am invatat ca oamenii sunt animale cu par lung si idei scurte, dar cu o drama in viata cat pentru toate vietile budistilor. Nimeni nu da aparent atentie nimicurilor, dar inconstientul capteaza orice, deci da, detaliile conteaza. 

 EI imi spun adesea ca isi inchid inima si urechile. Vorbele, niciodata. M-am simtit total straina printre zeci de cunoscuti, caci eu nu am inchis niciodata nimic, in fata celor de care mi-a pasat. M-am inchis pe mine poate, dar asta din cauza altor detalii. Nu ii cred insa; nu pot crede ca exista oameni robotizati. Oamenii au emotii si asta nu tine de stiinta, deci o poti intelege chiar si cu lobotomia facuta.

 De fapt ce e viata? O bucata care tot creste pe baza unor detalii..?

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.