..plastic.

Intr-o constanta gravitationala a imaginatiei mele m-am pierdut de dimineata. O lume 3D cu monstrii si greseli, cu drumuri fictive si muzica a carei basi rasunau constant. Ma distram la inceput intr-un comic superior gen Caragiale... Dat mi-a fost sa-l descriu efemer. Prin filele povestilor rataceam ascunsa cu un pix in mana. Notam ce nu mai auzisem si cream ce nu se mai stia. Intr-o lume plina de carnivori, o camera plina de junkisti imi explica firea. Brusc, liniste. Pe o alee ingusta dintre blocul de 10 etaje si benzinaria prafuita mi-am regasit destinul. Aflat la 10 metri sub pamant, intr-o gaura paradoxala din mijlocul aleii, imi zambea mohorat cu un brat intins. Incercari sobre si miscari de efect mi-au inundat vremea, dar destinul, tot acolo a ramas. Si am intrat in deriva. Homosexuali obsceni si lesbiene parsive imi cumparau parca locul din lume cu o spaga extraordinara. Langa Destin, un calau misuna cu barda-n mana. Lumea mea plina de oameni s-a stins incet sub taxele unor roboti si a unor legi ale firii reversibile. Eu nu mi-am schimbat numele, nu mi-am schimbat adresa. Nu mi-e frica sa nu fiu de-a lor, caci ei mi-au distrus lumea sub bocanci! Un fel de Big-Bang coada-cap (Gaura Neagra mai exact) dominat de un Antichrist vulgar imi mananca terenurile. Nu-i de mirare ca aleea mea e gaurita. De mirare e ca acolo stai si tu... si stii?

Pe noi n-o sa ne faca nimeni niciodata sa fim falsi, chiar daca traim in plastic!

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.