Coordonare idiot-orb


Ce trista societate - cea in care idiotii ii conduc pe orbi!

Dar fir-ar, nu cumva am pierdut ca m-am nascut aici? 

Regret cumva intr-o tonalitate mai grava ca am inceput asa, dar se-ntampla sa aud mereu ca toti isi pun bazele in generatia asta, dar sprijinul lor este nici macar moralizator, caci ne fac sa parem retardati care nu stiu altceva in afara de haos. Si ce dac-am fi anarhisti? " Omul s-a nascut sa calce pe capetele de regi." Dar cine calca? As vrea un protest, la naiba! I-as da jos pe toti, toti porcii si monstrii ipohondrii care ranjesc si-si indoapa sacii de bani si burtile... ce jegosi... Lumea asta e o natie de nesanatosi... Unde sa plec sa fie mai bine? De-atatia ani EI scriu ca omului simplu nu i s-a dat nimic, nu i-a facut nimic, ziceam sa i se faca imn, da-n schimb, i-au tencuit o iluzie efemera. Unii i-ar spune "fericire". Nu ma-ncalzeste ca am televizor si internet cum nu ma incalzeste ca telefon si aparat, atata timp cat ai mei trag cu dintii, si-n jur toti fac la fel ca sa-i fericeasca pe altii; atata timp cat pentru niste jegosi "de sus" poluarea, globalizarea sunt niste probleme puse la expozitie ca sa ne dea noua impresia ca vor face sa fie mai bine; atata timp cat suntem vanduti si cumparati, pierduti DAR indrumati... SUNTEM! Uitate-n jur si nu la oameni, uita-te la ce e scris, la ce vor ei, la cat de mult tin sa te supui. Ce mizerie... cat am pierdut, cat am putut sa pierd.. Suntem plastic. Distrug plantantiile de rosii nenorocitii ca sa nu mai fie naturale sa poti folosi semintele...te obliga-n pana mea sa cumperi niste tuburi - clone de rosii cu seminte pe care poti si sa te pisi ( scuza-mi exprimarea ) ca tot nu mai iese nimic. Pai cum poti sa te stii fericit daca ti-e interzis sa cultivi mancarea; daca ti-e luata mancarea de la gura? 

Ce trist ca natura vorbeste, dar omul nu asculta.

Ce mai e liber, oare? Cum mai simti tu libertatea? E ca si cum am fi blocati in orizont, dar daca asa e de fapt, atunci cartile mint toate! Infinitul asta nu e libertate si nici fericire. Si EI isi pun bazele in NOI? Dar NOI suntem putini cu tupeu si multi cu perspectiva... Mi se pare ca lumea e prea mare de aici de jos, dar cum ar fi oare sa te inalti pe minciunile lor pana le ajungi la cap si-i decapitezi cu spada? 

Si-atunci...optimismul meu se bazeaza pe faptul ca aceasta civilizatie se va prabusi. Pesimismul meu vine tot ceea ce-i antreneaza in propria-i pabusire si face aceasta civilizatie, pentru a ne antrena in propria prabusire!

DELIRIC & SILENT STRIKE - Demoncratie

Asculta mai multe audio diverse

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.