Lupta oarba.

Aici nimeni nu iti spune ce sa faci, esti posedat de propria ratiune care te mananca in interior pana ai ceea ce vrei, si-apoi pierzi. Ce-i in jur te face sa tragi cu dintii si de nisip pana-l duci pe  tot in spate si calci pe asfalt... e o dorinta puternica cu un scop efemer. Viata e un blitzkrieg. Nu mai e om simplu, si daca e, sa i se faca imn! Ce-i simplu in a suferi de o psihoza a vietii care te oboseste zi de zi? Ce-i simplu in a fi liber sub cer dar inlantuit in durere? Apare o pofta nebuna de descompunere psihologic si biologic limitata. Gustul putred al cianurii din aer face peisajul mai interesant. Nu-s ingeri - sunt doar aripi rupte de sus cazute... Asa-i libertatea pe care o traim. Si cumva ai vrea sa scapi; si din ce in ce mai multi trec granita, fug. Dar sclav aici, sclav acolo - esti la fel de inlantuit. Si-i plin de regrete si uitari; de revederi si plecari... 

Toamna aduna jegul din fiecare casa si-l ingradeste in strada, primavara e doar o iluzie a curateniei. Ei vor sa fie profunzi cu o creatie seaca, sa ne atace din toate partile cand suntem lipsiti de scut, dar mai presus de ceea ce ne fac EI, e ceea ce ne facem NOI. Cred ca eul e cea mai de temut ratiune, si mi-e frica, recunosc, mi-e frica de multe ori de mine. Imi stapanesc gandurile, dar exista. Ce-i in jur ma impinge sa-mi vand si inima, dar ce-i in jur nu-mi poate obliga eul... dar daca o sa se lase corupt intr-o zi? Ce-i omul daca nu o fiinta cu un univers inchis in interior? Constiinta morala s-a trezit din pacat, iar universul s-a cladit prin constatarea ordinii, nu prin infrangerea ei...

Poate nimic din ce avem nu o sa infranga vreodata ce e sus, dar asta-i scuza pe care-o folosim ca motiv de lupta. Lupta oarba.

Doc-Calaul

Asculta mai multe audio diverse


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.