Asta-i doar un buncar.




Nu-i o lume pe categorii..asta-i doar un buncar.

Cica inainte de a gresi tre’ sa inveti greseala...sa ii cunosti sensul sau ce? As fi vrut o vacanta mult mai lunga sincer, dar si mult mai departe. Parca mi-e sila de orice ar putea sa ma scoata din starea de liniste in care intru...de aia nu mai intru niciodata. Mi-o fac cu mana mea si ma foiesc noaptea-n pat pana adorm...dar pana la momentul ala sunt multe altele abstinente. Am nevoie sa plec si sa nu dorm vreo 5 nopti ca sa ajung sa dorm una completa, exceptand momentele de sete bineinteles. Gandesc complex stiu, ma agit mult, recunosc...ma enerveaza si ma streseaza ca tot ce mi se intampla mi se intampla mie, dar ce-ar fi viata mea fara tot ce e? Cum ar fi sa ma trezesc si sa adorm in acelasi ton simplu si rece? Un tablou simplu a lui Monet..un peisaj sec, poate de toamna. Nu stiu ce-i regretul, forma i-o cunosc, dar nu vreau sa o accept...n-as regreta nimic din ce-as face cum nu regret si cred ca e a n-a oara cand o zic. Nu ma deranjeaza sa repet.

Motaiam grav in drum spre casa dar parca-mi mai crapam ochii sa ma uit la apus. Nenorocitul de decembrie trist incepe sa dea niste apusuri prea calde, prea nostalgice, de ce? Parca vedeam o poza si incercam sa o traiesc empatic...niste stalpi de telegraf strambi, legati de niste fire aproape moarte si un apus minunat. Niciodata rasaritul nu mi-a dat acelasi sentiment ca al apusului. Chit ca iubesc viata nu-mi plac inceputurile zilelor...nu-mi plac diminetile, imi place doar sentimentul de trezire si lenevire..caldura. Imi place ideea noptii, mi-e frica de intuneric. Ce complexitate nebuna, ai zice, nu? Imi place natura, ma sperie padurile. Ma fac sa devin paranoica, sau scot din mine exact ceea ce sunt.

As vrea sa opresc timpul uneori aiurea. Sa arunc in fata materia din el si sa modelez trecut si prezent, sa nu schimb nimic la mine insa. Sa fie totul in dementa si eu sa traiesc in linistea cursului vietii mele de drept...as vrea. As vrea decembrie cu apus fad si rece si restul asa cum ar trebui sa mearga..as vrea un an mai bun si o evadare din buncar. As vrea sa pot dormi si fara nebunii si nopti albe in spate. Chiar as vrea..

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.