Dementa - 5 secunde.


Eu, cam ca Florin Chilian...nu stiu, nu stiu, cum nu stiu pe unde nu stiu..

M-am tot rasucit prin ganduri si Timp. Timpul l-am tras peste mine ca o perdea, dar pentru ca ramaneau bucati de camera goale si mult prea luminate l-am pus iar in fata soarelui.Acum sunt nud. Perdeaua de Timp s-a dus.. Cafeaua s-a-nvechit si patu-i nefacut. Scriu fara rost azi dar sunt mult prea pierduta si nu in spatiu, ca p'ala nu-l am. As putea spune ca ma simt chiar claustrofoba uneori, de-asa multe ganduri ma lovesc...asa multe nebunii ma invadeaza...Un junghi prin coaste si un fior pe sira spinarii ce se reliefeaza frumos prin tricourile subtiri... Chit ca-i iarna, dementa mea nu face-o diferenta uluitoare. Parafrazez la nesfarsit fara sens, dar azi simt subita nevoie de a-mi descarca orice gand, orice vis, orice imagine ca un DSLR.

De pe scaunul asta rece vad flashuri si mi se dilata pupilele brusc. Lumea asta rece a uitat ce-nseamna viata... Nu pare trist, ci este. Sa fii inconjurat de sadism, de ceata si de ura. Nu-i omul mort, ci sufletul..si daca e ceva mai trist decat perceptia mortii in general, atunci e moartea din interior in sine! Aici e vorba de o libertate abuzata si violata intens. Tot ce-ar fi putut fi complicat si frumos a devenit atat de fad si simplu. A disparut orice urma de eleganta, vulgaritatea-i o stampila ce te defineste a fi normal; dragostea-i in scari de bloc sau prezervative sugrumate-n cosuri de gunoi, sub banci...in parcuri. Primul pas e saltul la ultima baza - inscris! Fericirea e un club din centru' Bucurestiului intr- o noapte plina de stele. Lectura? o umbra de articulatii proaste ale subiectului cu predicatul, best seller'uri rasfoite vag si remake'uri la Luceafarul. Filme? American pye, nici vorba de Spielberg.

Si nu-i de vina perdeaua care acopera ce e afara sau protejeaza de soarele nebun, cum nu-i de vina nimic in afara de natura noastra. Si nu stiu de ce m-am trezit azi speriata dar stiu cum o sa adorm in noaptea asta. Cafeaua n-are decat sa putrezeasca in cana si patul sa devina un cearceaf continuu... eu stiu sigur ca o sa sufar de o frenezie pana la 12 noaptea, chiar si pentru 5 secunde.


CTC - Multe de spus

Asculta mai multe audio diverse


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.