Ea..


Ce povesti iti spune marea?...

Mi-e dor de ea; de valurile ei, de spuma lor...de nisip, de scoici...Mi-e dor de mare.

Nu pot sa n-o iubesc dupa cate mi-a spus si mi-a facut... Mi-am pierdut mintile-n mare si ea le-a dus pe celalalt tarm, de unde le-a luat mai apoi si le-a adus din nou la mine. Ma fura, ma pierde, imi canta si ma incalzeste. Niciodata nu ma ingheata, marea...As imparti intreaga lume cu ea, dar lumea mea...e marea. Si n-as ura-o nici dac-ar fi amanta iubitului meu, eu stiu - marea-i cea mai buna iubita! Si cand ma ia in brate, ma sareaza si miros ca ea atata vreme...Marea-i o oglinda plina de cer, de univers, de oameni. As fuma cu marea o noapte si m-as plimba pe langa ea.

Si as merge cu tine la mare. Ce nebunie sa vad marea-n ochii tai, ce albastru! Si sa stam intinsi pe nisip blocati cu privirea-n orizont... deasupra cerul, in fata, marea... Si sa fie nelipsita briza la un apus inecat in sange, iar noi, ei bine noi doi...sa fim in brate murdari de nisip, de sare, mirosind a mare. Sa ne ingropam cuvintele in plaja pustiita si sa ne sarutam... Sa ne ingropam amandoi in lumina rosiatica si in valurile marii...Ce frumusete...

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.